En voi uskoa silmiäni. : O Tämä on niin vanha LC, mutta silti noin 15 päivää sitten on kommentoitu. .___.
Niin kun jo aikaisemmin ilmotin, tämä suku on lentänyt bittiavaruuteen. Sen sijaan olen aloittanut uuden suvun, Woodit. Käykäähän kommentoimassa: http://pahkis.vuodatus.net
<3: PrettyMouse
Kommentit